Thursday, November 26, 2009

love is soooo complicated.




Why am I afraid to lose you when you're not even mine ?
______________________________________________
One day you will seek love


and be sorry that you threw mine away.
______________________________________________

*
*
*
*

cinta itu buta ? merumitkan ?
benar kah ? aku tak mengerti.
kerap kali aku jumpa, mesti ada halangan.
kenapa mesti ada org ketiga ?
tidak boleh kah benarkan aku menikmatinya berdua sahaja ?
aku hanya mahu ada dia, bukan kau aku dan dia.

ya, korang yang terbaik.
paling hebat antara yang lain.
aku hanya seorang pathetic, loser yang korang penah kenal.
aku tak layak untuk dapat yang terbaik.

ya, what goes around comes around.
aku ingat tu.
tapi sampai bila ?
berilah aku peluang.
seorang yang mampu ubah persepsi aku,
terhadap cinta yang merumitkan.



Note : Hanya sekadar bermadah, luahan isi hati yang duka.



No comments: