Friday, June 18, 2010

Video Panas ! Sepanas Pisang Goreng !

Sekadar Hiasan

Meet Adib


Entry kali ni ditujukan kepada semua bapak bapak ibu ibu, sekalian yang membaca. Setiap minggu kakak aku sefamily akan datang dan sleepover dirumah. Dan setiap kali itu lah, tatkala Adib nampak laptop aku on je, dengan pantas dia akan cakap "aguuuu, aguuuu". Tau dia cakap apa ? Dia cakap, LAGUUU, LAGUUU.

Ya, itu adalah Happy Hour dia. Tiba masa untuk aku pasang video kat YouTube. Memang setiap minggu macam ni. Dah menjadi satu rutin untuk dia.

Dan ni adalah antara video video yang dia tengok. :)





2 comments:

NabiLLa NaSir said...

saye paling suke lagu biri2 tu. hehe

xRaafikx said...

hehe, tu lagu fav dia. :)