Tuesday, November 23, 2010

Lady Gaga ada resdung


Tengok title entry, memang gempak. Korang mesti tak percaya kan, yang Lady Gaga ada resdung. Ala, aku rasa semua orang dalam dunia ni ada resdung. Tak percaya jugak ? Tengok ni. 

Click untuk tumbesaran tulang

Haa, sekarang korang percaya tak ? Aku jumpa masa aku mencari info pasal rawatan resdung kat YouTube. Aku tak tau apa kaitan Lady Gaga dengan resdung. Haha.

9 comments:

Hazzy Ishak said...

serba serbi nak sangkut paut dengan lady gaga. HAHA

RaafikJahat said...

Nak jugak bersangkut paut ye. Tak pasal2 kat bahagian resdung. Haha.

Puteri Iqa Izyan said...

haha.sian die,

gua pun ade resdung.. haha

Filem 2 Alam semakin hampiri RM40juta!!

RaafikJahat said...

sama la, aku pun ada. seksa oi.

Nur -al- Ain said...

ain pun ade jugak ;(

tia said...

errr.. tia ade ke tak xtau la.
haha! ;)

RaafikJahat said...

Ala, semua orang ada kot. Jangan risau ye. Haha. :p

Ain Atika Zailani said...

hahah....menipu la youtube tu....

RaafikJahat said...

Tak menipu la, betul tau. Hahahaha.