Friday, April 16, 2010

oh ! Subway


Wherever SUBWAY® restaurants are located, the core menu stays relatively the same — with the exception of some cultural and religious variations. World travelers can expect the same high quality of ingredients regardless of what nation they are visiting. You can enjoy a footlong Turkey Breast Sub, with your choice of a variety of vegetables and condiments served on bread baked right in the restaurant in Jamaica, then travel to New Zealand and get the same footlong Turkey Breast Sub!

Dah lama tak makan kat Subway@Restaurants. Sandwich yang sedap, gemuk, padat, mampat, sos melimpah dan macam macam lah. Memang buat aku tak tahan. Harga pun, takde lah mahal sangat pun. Semua orang boleh makan. :D  Tapi, tengah fikir, aku nak pilih yang mana yea ? Tolong pilihkan. :)




Dah decide nak pilih yang mana ? Nanti bagitau aku yea. Petang ni jugak aku nak pegi makan ! :)


4 comments:

Hazzy Ishak said...

tak boleh pilih sebab kena makan semua

nak jugakkkkkk!!!!!

raffly said...

wah, kena makan semua ? tak boleh, nanti dorg bankrupt. haha.

Nurul Harun said...

belanjaaaaa laaaaaaa

raffly said...

what ?! belanja ? noleh boleh. datang lah wangsa maju yea. :)