Tuesday, May 18, 2010

Who Will Win the World Cup?

Hello mellow. Kehangatan World Cup makin terasa. Walaupun Cup Series tu akan start pada 11 June 2010, iaitu lagi 23 Hari dan 19 Jam, semua orang dah tak sabar menunggu kedatangan World Cup ni.  


Lepas ni, setiap malam akan penuh la orang orang kat kedai mamak untuk menonton game pasukan kegemaran masing masing. Ye la, tengok kat kedai baru lah best. Lagi meriah. Kan ?



Dalam banyak banyak team yang ada, aku rasa team Italy yang akan menang. Kenapa eh ? Sebab, diorang penah menang masa Euro 2006. Tak mustahil diorang tak boleh menang kan ? Dengan tahap konsistensasi dan komitmen yang diberi, Italy pasti juara !


Aku jugak rindu nak tengok player player Italy main. Walaupun kebanyakkan player diorang agak berumur, dorang masih lagi mantap ! Dengan gaya permainan tersendiri, pasti menarik. Tak sabar sungguh nak tunggu World Cup start.


Dalam pada masa yang sama juga, Projek Alpha collabo bersama Adidas dan P1 Wimax juga ada mengadakan promosi.




It's a Special Edition stuff dude. Go and get it ! Jyeah ! You guys also can check out http://projectalpha.com.my/season2/img/promo_img/promo-prod.jpg for more informations.

Plus, alang alang dah ada kat blog aku ni, tengok dulu Episod tebaru dari Project Alpha S2 ni. 

Episode 26/49

Episode 27/49

Episode 28/49

Dah puas menonton ? Terima kasih daun keladi, ada masa datang lagi. :)

Project Alpha is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.

4 comments:

applesakura said...

project alpha~ erm pemes giler..
tp xtau, ape fungsi sayer menjadi pengikot nyerrr..
adeyh~ sayer ini bagai katak dibawah sinki~ waaaaaaaaaa btw~ nice laaa P1 tuh!! hik

RaafikJahat said...

haha. sama lah. takpe, tak tau, boleh jadi tau. explore la. :)

P1 ? cam slow je. best ke ?

Anonymous said...

Oo kau support italy yer..aku support spain huhu

RaafikJahat said...

aku support Spain jugak. tapi aku lebih minat Italy. :)