Thursday, June 17, 2010

[Gig] Wolles Fest


Maddthelin

Korang ada plan hari sabtu ni ? Kalau nggak ada, mari lah join GIG ni.

Gig yang dianjurkan untuk pelancaran Joorue Shop, sebuah store yang menjual barangan bundle dan baru untuk muda mudi masa kini. Untuk keterangan lanjut, singgah lah di Website Joorue Shop dan juga Facebook mereka, Joorue Shop.

Gig ini juga akan disertai oleh band kawan saya, iaitu Maddthelin. Tak pernah dengar pasal dorang ? Takpe, boleh dengar lagu dorang kat Maddthelin Myspace. Boleh juga add dorang kat Maddthelin Facebook. Lagi artikel pasal dorang, disini.

Rakan seangkatan mereka, Nevada, Massacre Conspiracy, Definately Maybe, Dichi Michi, and This is My Hurricane juga akan bermain bersama.

Nevada

Massacre Conspiracy

Yaya from Definately Maybe

Dichi Michi

This Is My Hurricane

Korang juga boleh merompak membeli belah disini. Sebab ada stall yang dibuka menjual merchandise seperti tshirt dan juga barangan lain. So, bring along your cash too ~ a lot of cash ! Haha.

Jemput hadir rakan rakan sekalian. Bawak rakan rakan anda sekali. Mari meriahkan gig ini. 

xCheersx


**Mintak ampun mintak maaf kalau aku ada tersalah type dan juga info lain. Betul betul kan la aku ni. :)

**Boleh celebrate bday aku sekali ni. Maddthelin, korang kena nyanyi lagu Happy Birthday untuk aku kat gig nanti. Haha.

4 comments:

Hazzy Ishak said...

aku sorang je kot tak suka gig
hehehe

RaafikJahat said...

ko ni memang la. saje nak protes apa aku suka.

Hazzy Ishak said...

mana ada protes benda yang kau suka. aku cuma bagitau yang aku tak suka gig.
lalalala

RaafikJahat said...

yea lah hazzy, apa apa aje, apa apa aje.