Saturday, June 05, 2010

Memories



Aku rindu kawan kawan. Rindu nak lepak macam dulu dulu. Zaman jahat sama sama, gelak sama sama, nangis sama sama (kot). Rindu semua kenangan lalu. Sekarang semua dah berubah. Yes, peoples changing. Apa kita boleh buat. Redha sahaja la.



























Semua gambar diambil dari folder aku, memang stok gambar lama lama dan ada jugak yang baru. Dan korang boleh nampak gambar aku dulu dan sekarang, banyak bezanya. :)

2 comments:

Linglung said...

the memory remains :))

dah tua nnt lu tgk balik gambar2 ni, mesti lu tersenyum

xRaafikx said...

yeah, itu sudah tentu. benda camni kena simpan, tunjuk kat anak cucu. :D