Wednesday, October 06, 2010

Haram Jay - Live in Studio - One Hit Wonder

Haram Jay - singkatan untuk haram jadah. Adalah sebuah band yang berasal dari Gombak (Made in Gombak ni). Ditubuhkan pada 2007 (tak ingat la pulak bila, haha). Genre musik yang dimainkan adalah GarbageCore, CircusMetal, dan juga HappyMetal. (Ternyata, genre ini hanya rekaan mereka)


Terdiri daripada 6 orang jejaka idaman India. Semua berasal dari tempat yang sama - Homies. Sayangnya, band ni tidak dapat bertahan lama. Hanya mampu mereleasedkan 1 single sahaja iaitu PADAHAL, kerana tiada siapa mahu mengambil mereka sebagai artis rakaman. Kasihan.


Dibawah ni adalah video dari single pertama dan terakhir mereka. Enjoi peoples. :)


Pssst. Cari, yang mana satu aku. Hahaha.

7 comments:

Hazzy Ishak said...

maaf tak leh tgk video.hehehe

btw, nama tak komersial sebab tu tak bertahan lama kot.

RafikJahat said...

nama tak komersial kau kata ? nama tu paling top kot Gombak. Haaa.

Anonymous said...

-.-' terbs!

Bit Zamri said...

xpernah dengar!
xley view video..nape ntah,,,

RafikJahat said...

tak pernah dengar ? memang la, tak top pun band ni. hehe. takpe, takpe. boleh cuba lg nanti. :)

Hazzy Ishak said...

tak top lg lah tu sebab kt penang tak penah dengar.
LOL

RafikJahat said...

memang tak top pun. top kat gombak je. hahahaha.