Showing posts with label awards. Show all posts
Showing posts with label awards. Show all posts

Wednesday, July 07, 2010

And the award goes tooooo




Award ketiga aku dapat, terima kasih kepada Cik SesunggutCute aka Uchi sebab anugerahkan saya award ni. Award FriendlyVisitors katanya. Friendly ke aku ? Ntah la, korang je yang dapat menilai aku. :)



Oleh kerana award ini, aku perlu lah tagged kan juga 10 bloggers lain yang Friendly juga. Siapa kah 10 bloggers itu ? Ini lah dia, KABOOOM !




Dah tau siapa 1- blogger tu semua ? Bagusss.
Sekarang aku kena buat 10 Backlinks pulak. Oh, cara bagus nak naikkan traffic. Check this out. :)





Sebelum letakkan link-link ni, delete dulu nama yang pertama, supaya nama yang berada ditempat kedua akan berada ditempat pertama, nama ditempat ketiga akan berada ditempat kedua dan seterusnya. Faham kan ? Pandaiiiiiinya ! Dan, nama korang pulak letakkan ditempat yang terakhir iaitu ditempat kesepuluh. Buat tu, biar adil dan saksama. Berani kerana benar !! Kalau buat betoi-betoi, jumlah backlinks yang korang dapat  camni lah.

Ketika posisi kamu 10, jumlah backlink = 1
Posisi 9, jumlah backlink = 5

Posisi 8, jumlah backlink = 25
Posisi 7, jumlah backlink = 125
Posisi 6, jumlah backlink = 625
Posisi 5, jumlah backlink = 3,125
Posisi 4, jumlah backlink = 15,625
Posisi 3, jumlah backlink = 78,125
Posisi 2, jumlah backlink = 390,625
Posisi 1, jumlah backlink = 1,953,125

Bagus kan ? So, apa lagi, penerima awards semua buat la apa yang patut ye. Kepada bloggers lain, try la Backlinks ni. Selamat mencuba. :)

Monday, May 24, 2010

And the award goes toooooooo ?

Norma Jean - Credit to Google.





Selamat hari Isnin wahai rakan sekalian. Pada hari yang indah ini, saya telah dianugerahkan satu award iaitu, Blogwalking Award 2010. Award yang telah diberikan oleh Cik Aisya kita.

Award ni diberikan kerana saya terlampau lah rajin menjenguk dan berchit chat dengan Cik Aisya di blog beliau. Dengan background song yang asyik, membuat saya terlena dibahu dia. Hahahaha.

Cik Aisya yang baik hati ni, memang best. Sebab rajin melayan kepala gila saya dan tentunya dia begitu juga. Sebab dia ingat saya orang Sabah. Hahaha. Jangan marah ye Cik Aisya. :p

Apa apa pun, saya amat berterima kasih kepada Cik Aisya. Sayang awak. :D