Showing posts with label contest. Show all posts
Showing posts with label contest. Show all posts

Friday, December 10, 2010

Giveaway Domain dari Sumijelly & Sekilass


Hello mello kepada para pembaca sekalian. Disini saya nak hebahkan satu cerita, bukan cerita hantu dongeng tetapi cerita yang akan menggembirakan anda semua. :)


Aku telah menjumpai satu contest best dari blog Sumijelly. Contest yang aku nampak dari Facebook beliau. Jadi, tanpa segan silu aku nak join contest ni, dengan harapan aku boleh menang. Yakin boleh !


Apa yang menarik disini ialah, beliau ingin menghadiahkan satu domain secara percuma. Best kan ? Siapa yang tak nak Domain free ? Semua nak kan ? Kan ? Rugi tau siapa tak join. Ingin tahu bagaimana nak join Domain Giveaway ni ? Go to Sumijelly.com and check them out. :)


Aku ada fikirkan, kalau aku dapat Domain free ni aku ingat nak namakan Domain tu dengan nama raafikaziz.com. Korang rasa menarik tak ? Hehe. Dari dulu aku memang inginkan satu domain, yang pendek dan menarik, baru nampak professional sikit. Hehe. Contohnya, URL aku sekarang, raafixaziz.blogspot.com. Nak juga guna macam ni, raafikaziz.com. Semua orang memang inginkan domain sendiri, cuma mungkin tidak kesampaian sebab mungkin harganya agak mahal. Dan juga kurang pengetahuan pasal domain ni. Sama macam aku la.


Oh, aku kena tagged 3orang blogger yang lain. Hm, mari kita lihat siapa yang kena !



Aku harapkan, aku dapat la Domain Giveaway ni dan ada domain sendiri.  Semoga impian aku tercapai. Amin.


Check this out ye. Sumijelly.com

Monday, November 22, 2010

DiGi BlackBerry Torch 9800 – Hot New Features

Oh my. Just receive an email from Nuffnang, tell me about this thing. Yeah, this thingy, about the new BlackBerry Torch 9800 specially brought to you by Digi. Dengan slogan Digi iaitu "Always The Smarter Choice", aku nak beritahu kenapa BlackBerry Torch 9800 ni akan membuat hidup aku bertambah hangat. Hehe.




Yeah, dengan kapasiti memory yang besar kini aku tak perlu risau lagi. Aku boleh upload masuk lagu kedalam BB Torch ni seberapa banyak yang aku mahu. Termasuk lah gambar, dan video. 


5 MP camera, cukup bagi aku untuk mengambil gambar dan juga merakam video. Puas hati dah ni.



Memudahkan lagi untuk aku berhubung bersama teman lain di Facebook, Twitter atau Blog. Mampu update dengan semua network dengan hanya single post. Juga memudahkan aku untuk browse internet sebab aku boleh bookmark mana mana site yang aku suka. Mudah dan cool kan ?

Antara features lain yang ada adalah :-


GPS - Yeah, aku memang perlukan GPS, sebab aku selalu sesat. Haha. Touchscreen, dan juga QWERTY - 2 dalam 1 memang memudahkan untuk typing dan juga navogation. Wi-Fi juga ada sekali ye. Juga mampu support 3G/Edge/GPRS.

Dapatkan Blackberry Torch 9800 dari Digi. Sebab murah, semua orang mampu memilikinya. Dengan Digi Smart Plan, korang boleh memiliki Blackberry Torch 9800 dengan hanya RM1,499. Ni sebab, kenapa ia murah:-

Surf SMART – Monthly Internet Unlimited plan for only RM 68
Call SMART – No minimum call usage
Save SMART – 100% rebate on the Internet Unlimited plan (terms & conditions apply)
Roam SMART – Unlimited data roaming for only RM 36 a day

See, I've told you right ? It's easy to get and also cheap. So, apa lagi. Dapatkan BlackBerry Torch 9800 anda sekarang !

P/s: Sumber diambil dari US.BlackBerry.com

Wednesday, October 20, 2010

Domain Giveaway

Hello mello kepada para pembaca sekalian. Disini saya nak hebahkan satu cerita, bukan cerita hantu dongeng tetapi cerita yang akan menggembirakan anda semua. :)

Tadi, semasa sibuk berblogwalking aku terberhenti kat satu blog yang agak menarik, iaitu blog Didozel.Com yang diterajui oleh Encik Alessandro Rahman. Dan, Encik Alessandro telah mengadakan satu segmen, dan segmen itu dinamakan Domain Giveaway. 

Apa yang menarik disini ialah, beliau ingin menghadiahkan satu domain secara percuma. Best kan ? Siapa yang tak nak Domain free ? Semua nak kan ? Kan ? Rugi tau siapa tak join. Ingin tahu bagaimana nak join Domain Giveaway ni ? Go to Didozel.Com and check them out. :)

Aku ada fikirkan, kalau aku dapat Domain free ni aku ingat nak namakan Domain tu dengan nama raafikaziz.com. Korang rasa menarik tak ? Hehe. Dari dulu aku memang inginkan satu domain, yang pendek dan menarik. Contohnya, URL aku sekarang, raafixaziz.blogspot.com. Nak juga guna macam ni, raafikaziz.com. Semua orang memang inginkan domain sendiri, cuma mungkin tidak kesampaian sebab mungkin harganya agak mahal. Dan juga kurang pengetahuan pasal domain ni. Sama macam aku la.

Kat sini aku juga nak tagged kawan blogger aku yang hebat iaitu Cik Hazzy dan juga Cik Kila

Aku harapkan, aku dapat la Domain Giveaway ni dan ada domain sendiri.  Semoga impian aku tercapai. Amin.

Check this out ye. Didozel.Com

Wednesday, June 02, 2010

SELEBET KAH SAYE??








Yeah, ada contest lah ! Nak coba masuk la. Hm, hm. Contest yang telah dianjurkan oleh Cik MoMMy Qastalani.  Tajuk contestnya adalah "SELEBET". Haha, kelakar betoi. Siapa diantara korang kat sini yang selebet, angkat sumpah !


Ceh, tak tau selebet tu apa ? Selebet tu adalah sejenis perkataan yang lebih cenderung kepada keadaan yang buruk, selekeh, sememeh dan yang berkaitan. Sekarang dah tau kan ? Kalo dah tau, mari join bersama. :)


*
*
*
*
*
*


Dan ini lah wajah selebet aku. Selebet tak ? Mintak mintak selebet, ada chance aku nak menang. Haha.